Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-04-11, 17:47
w mojej - całkowicie subiektywnej - ocenie, w takich niewielkich autkach czarne (ciemne) alufelgi optycznie jeszcze dodatkowo pomniejszają i tak nie za duże koła. I do tego pojazd wygląda na pierwszy rzut oka jak na zimówkach.Lepiej pasowałyby jakieś klasyczne, srebrne lub jasno szare - a nawet białe
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-11, 18:09
Dar1962 napisał/a:
w mojej - całkowicie subiektywnej - ocenie, w takich niewielkich autkach czarne (ciemne) alufelgi optycznie jeszcze dodatkowo pomniejszają i tak nie za duże koła. I do tego pojazd wygląda na pierwszy rzut oka jak na zimówkach.Lepiej pasowałyby jakieś klasyczne, srebrne lub jasno szare - a nawet białe
Zaciski i bębny oraz śruby na kolor nadwozia i będzie super. Szyb bym nie przyciemniał chyba że się do ruskiej mafii zapisujesz Za krótkie auto do takich wizualnych skoków. Ewentualnie wszystkie szyby ale o takiej przejrzystości jak pozwalają przepisy.
To są szyby atermiczne?
Zaciski i bębny oraz śruby na kolor nadwozia i będzie super -> dzięki
To są szyby atermiczne? -> Tak są atermiczne
Zaciski + bębny pod kolor autka ok ale śruby ?? Myślicie że to już nie będzie "małe" przegięcie ?? Tak jak pisaliście w tym szaleństwie łatwo przesadzić a ja właśnie tego chcę uniknąć. Mało jest u nas ludzi, którzy potrafią zrobić autko pod siebie ale z głową, żeby wyglądało fajnie a nie jak ... (wiecie co mam na myśli )
Nie nie śrub nie maluj bo później jest sporo zachodu żeby ich nie podrapać podczas wymiany. Co do felg to biały kolor jest o tyle problematyczny że opiłki z klocków zostawiają swoje 3 grosze na nich. Czarne felgi pasują bardzo do białych / jasnych aut. Ale to kwestia gustu i wszystkie modyfikacje rób tak aby Tobie się podobało. A co do czarnych felg jeszcze jak masz znajomego co okleja spytaj się czy ma srebrną ( lustrzaną folię ) i zrób sobie srebrny rant na feldze.
Mam pytanie do kol. Przemka - czy jak zmieniałeś felgi to kupowałeś dodatkowe śruby, czy użyłeś tych samych śrub co były?
śruby do felg miałem w komplecie (jedynie musiałem dokupić śruby zabezpieczające - jak wiadomo przezorny zawsze ubezpieczony )
W komplecie z felgami? Fajnie, bo tez bede zamawiał podobne :)
A gdzie będziesz zamawiał jeśli można spytać ?? Ja kupowałem zamawiałem tutaj:
http://opon-market.pl/ -> mega zajebiste podejście do klienta, znają się na rzeczy, termin wysyłki również mnie zaskoczył in + Naprawdę są godni polecenia
Będę zamawiał w innym popularnym sklepie internetowym ;) ale jak rozumiem dostałeś śruby w komplecie z felgami anzio ?
_________________
były: Clio III 1.2, Duster 1.6 4x4
Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2015 Posty: 791 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-12, 07:53
SilverTM napisał/a:
Nie nie śrub nie maluj bo później jest sporo zachodu żeby ich nie podrapać podczas wymiany.
Masz rację, nie pomyślałem.
Można zrobić eksperyment z nakładkami na śruby. Na żywo by się okazało czy to daje efekt in + czy -. Mnie te felgi giną w całości a są fajne.
Mała kasa do do zainwestowania jakby co http://allegro.pl/listing...-isqm-4-mt-0113
PrzemekS30 napisał/a:
Tak jak pisaliście w tym szaleństwie łatwo przesadzić a ja właśnie tego chcę uniknąć.
najpierw zrób ten patent w fotoszopie żeby nie było że felga jest za małego rozmiaru i wyjdzie inaczej jak byś chciał. Większość ma malowane ranty ( paski ) na dużych felgach. Jak to będzie wyglądało na małej sam jestem ciekawy
najpierw zrób ten patent w fotoszopie żeby nie było że felga jest za małego rozmiaru i wyjdzie inaczej jak byś chciał. Większość ma malowane ranty ( paski ) na dużych felgach. Jak to będzie wyglądało na małej sam jestem ciekawy
Tak na szybkości zrobione
Sandacz3.jpg
Plik ściągnięto 267 raz(y) 96,91 KB
Sandacz6.jpg
Plik ściągnięto 355 raz(y) 115,52 KB
Ostatnio zmieniony przez PrzemekS30 2015-04-12, 12:46, w całości zmieniany 1 raz
jak dla mnie źle nie jest kupić takie odblaskowe ( sprzedają na allegro ) paski przykleić i zobaczyć jak to będzie wyglądało koszt z przesyłką nie przekroczy 50zł to jeszcze nie tragedia.
Tak z innej beczki (na chwilę odstępując od tematu w którym kierunku tuningu pójść ) Dziś pogoda mi dopisała więc zająłem się błękitną strzałą pod względem dopieszczenia jej lakieru (ogólny valeting, na który od dawna się przymierzałem) w końcu doczekałem się odpowiednich warunków pogodowych a Sandacz odpowiedniego podejścia oto efekty:
p.s. gdyby ktoś był zainteresowany autokosmetyką to chętnie podejmę się pracy nad autkiem
Ja mogę się wypowiedzieć na temat 2 autek, które były robione w CHMS (niestety żadne z nich to nie Daćka) więc jakby ktoś miał pytanka to chętnie odpowiem. Natomiast co do wersji GTA, którą Jacek Chojnacki (przynajmniej mi) zasugerował to:
"...wykonanie a-grupowej głowicy to znaczy według przepisów FIA w sporcie samochodowym. Poler w kolektorach, co nieco wycięte gniazda zaworowe, mocno skorygowany kształt zaworów fabrycznych". Taka ingerencja w jednostkę napędową na pewno jej nie zaszkodzi ani nie zmniejszy się jej trwałość.
Natomiast co do wkładki K&N w miejsce zwykłego filtra:
"Panie Przemku, ja zastosowałbym właśnie tę wkładkę K&N 33-2925. W seryjnym silniku niewiele zdziała a w wersji GTA przyrost będzie większy, choć na ziemię nie powali. Jeśli nie będzie myta częściej niż co dwa lata to na pewno nie zaszkodzi silnikowi. Oczywiście po umyciu nasączyć. Pozdrawiam J. Ch."
p.s. wiem że jakaś Lodzia była robiona u Chojnackiego i miała robioną wersję GTA - może jej właściciel jest na forum i może coś więcej powiedzieć sam jestem ciekaw
Ostatnio zmieniony przez PrzemekS30 2015-04-16, 15:28, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum