Witam i pozdrawiam wszystkich na forum.
Wypada się przedstawić, a zatem od wczoraj jestem posiadaczem Dustera 4WD 1.6 16V SCe 115 S&S g.2016 w wersji Laureate. Na Dustera przesiadłem się z Omegi Elegance Kombi 2.5 TDI V6.
Off... dziwne uczucie... to dwa skajnie różne auta
Z racji różnorodności dróg w Trójmieście i okolicach, po których dotychczas jeździłem Omegą, musiałem robić w niej zawieszenie średnio 2-3 razy w roku. Jak będzie z Dusterem - czas pokaże
Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2 Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Sie 2015 Posty: 1365 Skąd: Racibórz
Wysłany: 2016-03-17, 14:29
tsmroz napisał/a:
Z racji różnorodności dróg w Trójmieście i okolicach, po których dotychczas jeździłem Omegą, musiałem robić w niej zawieszenie średnio 2-3 razy w roku.
Cześć. A już myślałem, że tylko u mnie są takie "kartofliska"..
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6
Dołączył: 15 Mar 2016 Posty: 3 Skąd: Polska
Wysłany: 2016-03-17, 21:41
Witam i gratuluje zakupu! Napisz proszę jak spisuje się zawieszenie na naszych drogach w SCE 115. Głośno wybiera nierówności ? Czuć dziury a może prawie wcale ? Jak Ci się jeździ ? Pozdrawiam!
tsmroz [Usunięty]
Wysłany: 2016-03-18, 12:33
Cytat:
Witam i gratuluje zakupu! Napisz proszę jak spisuje się zawieszenie na naszych drogach w SCE 115. Głośno wybiera nierówności ? Czuć dziury a może prawie wcale ? Jak Ci się jeździ ? Pozdrawiam!
Na razie w tygodniu jazda tylko po mieście - całe dwa dni wiekszość w korkach i na światlach ok. 80km i nie ma czasu spuścić psy z łańcucha . Naturalne nierówności (dziury, wyrwy w asfalcie, kostka, krzywe płyty..) można pokonywać żwawo. Na ogranicznikach prędkości trzeba zwalniać (od tego są) ale jak trochę za szybko wjedziesz, to graty w bagażniku fruwają.
Silnik 1.6 SCe bardzo cichy i raczej do spokojnej jazdy. W wersji 4x4 bardzo krótkie przełożenia, dlatego po kilku sekundach najlepiej być juz na 3 lub 4 biegu. Wyciszenie auta w wersji Laureate - znośne
W sobotę jadę kawałek dalej i może będzie szansa sprawdzić komfort jazdy przy trochę wyższych prędkościach. Na razie wszystko na spokojnie , silnik jest na dotarciu. W ASO sugerują, aby po dotarciu silnika (po ok. 3000km) podjechać na wymianę oleju..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum