Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-25, 10:08
alhaz napisał/a:
Czyli jednak do Dustera idzie nowa jednostka 1.3TCe...
Bardzo dobra wiadomość.
Coś się musiało stać że strategicznie utrzymywanie 1.2 tce było niemożliwe.
Jest to zrozumiałe, bo ta jednostka nie wytrzymywała konkurencji z innymi silnikami o tej pojemności, w żadnym z kryteriów, niemniej tak szybka rezygnacja z niej zaskakuje.
Ale to tylko na plus.
Jeszcze poproszę wersję z 1.3 tce, 4x4 i automatem z długimi przełożeniami i będzie git.
A w salonie powiedzą, że nic nie wiedza. Nikt nie potwierdził i nie zaprzeczył informacji o 1.3 TCE w Dacii. 1.6 sce na 100 % zostaje, koncern zdecydował się dalej rozwijać ten silnik, prawdopodobnie zostanie jeszcze do 2020 roku na rynkach wschodnich UE.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Nikt nie potwierdził i nie zaprzeczył informacji o 1.3 TCE w Dacii. 1.6 sce na 100 % zostaje, koncern zdecydował się dalej rozwijać ten silnik, prawdopodobnie zostanie jeszcze do 2020 roku na rynkach wschodnich UE .
Przeczytałeś chociaż newsa, do którego link dałem?
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-25, 18:28
alhaz napisał/a:
maciek napisał/a:
Nikt nie potwierdził i nie zaprzeczył informacji o 1.3 TCE w Dacii. 1.6 sce na 100 % zostaje, koncern zdecydował się dalej rozwijać ten silnik, prawdopodobnie zostanie jeszcze do 2020 roku na rynkach wschodnich UE.
Przeczytałeś chociaż newsa, do którego link dałem?
Dla niektórych Dacia zaczyna się i kończy na najtańszej, wolnossącej wersji silnikowej.
Czyli tej, która dla innych (np. dla mnie) w ogóle nie istnieje, nie wchodzi w zakres moich zainteresowań.
Dla niektórych Dacia zaczyna się i kończy na najtańszej, wolnossącej wersji silnikowej.
Czyli tej, która dla innych (np. dla mnie) w ogóle nie istnieje, nie wchodzi w zakres moich zainteresowań.
Tu nie chodzi tylko o Dacię. Jest wiele marek samochodów , które oferują silniki o mniejszej mocy i jakoś ludzie to kupują. Na szczęście nie ty decydujesz co komu potrzeba. Nie wszyscy potrzebują turbo i w zupełności wystarcza im 1.6 SCe 115, tobie również nikt nie broni kupić sobie nawet 250 KM, jak ma ci to dać radość i szczęście. Nie wszyscy muszą jeździć 150-160km/h lub więcej, żeby się dowartościować.
Unia uregulowała moc odkurzaczy, przyjdzie czas i na silniki samochodowe. Kwestia czasu i możliwości korupcyjnych oraz sfiksowania na punkcie ocieplenia.
1,3 TCE z manualnem do 75 tyś w full wypasie to biorę :)
Patrząc na różnicę cen w Renault Scenic 1.3 140kM jest droższy o 3 tyś. Można założyć, że Prestige to kwota rzędu 67.300, + 7.850 (full wypas) więc Twoje życzenie jest prawie realne. 75.150. A 1.3 115 pewnie będzie w cenie zbliżonej do 1.2 TCE.
Unia uregulowała moc odkurzaczy, przyjdzie czas i na silniki samochodowe. Kwestia czasu i możliwości korupcyjnych oraz sfiksowania na punkcie ocieplenia.
To się już dzieje, vide automatyczny ogranicznik prędkości, który Ujnia planuje wprowadzić. Możesz mieć 300koni, a i tak pojedziesz 90:)
Ostatnio zmieniony przez Michał B24 2018-03-25, 20:40, w całości zmieniany 1 raz
Dzisiaj rozmawiałem z Dyrektorem Handlowym Dacia w salonie w Rzeszowie i potwierdził mi, że 1,2 TCe wycofują ponieważ mają problemy ze spełnianiem norm emisji spalin o szczegóły już nie dopytywałem i fakt ma ten silnik zastąpić 1,3 TCe. Natomiast silnik 1.6 SCe zostaje
Dzisiaj rozmawiałem z Dyrektorem Handlowym Dacia w salonie w Rzeszowie i potwierdził mi, że 1,2 TCe wycofują ponieważ mają problemy ze spełnianiem norm emisji spalin o szczegóły już nie dopytywałem i fakt ma ten silnik zastąpić 1,3 TCe. Natomiast silnik 1.6 SCe zostaje
Mowili od kiedy bedzie 1.3TCe dostepne w sprzedazy?
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-26, 16:54
gwidon napisał/a:
Dzisiaj rozmawiałem z Dyrektorem Handlowym Dacia w salonie w Rzeszowie i potwierdził mi, że 1,2 TCe wycofują ponieważ mają problemy ze spełnianiem norm emisji spalin
Tak właśnie czułem - ten silnik za dużo chleje po prostu, w ogóle nie spełnia założeń downsizingu.
Mnożąc to razy ilość samochodów w których występował mocno im psuł wyniki - już lepiej będzie trochę go poddotować w przypadku Dacii.
Dla kupujących plus - ale i trochę ryzyka - nie wiadomo czy taka nieprzetestowana nigdzie nówka sztuka jakiegoś buga nie będzie miała, jak np. tfsi w VW.
Oprócz silnika 1.3 TCE pojawi się 3 cylindrowa odmiana tego samego silnika - 1.0 TCE, oba silniki są spokrewnione z wolnossącym silnikiem 1,0 Sce.
Prawdopodobnie w tym roku 1,0 Tce zastąpi 0,9 Tce (dzięki Bogu ) Nowy silnik będzie miał 100 KM
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
A czemu sie tak boisz tego filtru? Przeciez benzyna to całkowicie inna temp spalin i tam taki filtr wg. mnie powinien dłużej wytrzymać niż w diesleach.
Oprócz silnika 1.3 TCE pojawi się 3 cylindrowa odmiana tego samego silnika - 1.0 TCE, oba silniki są spokrewnione z wolnossącym silnikiem 1,0 Sce.
Prawdopodobnie w tym roku 1,0 Tce zastąpi 0,9 Tce (dzięki Bogu ) Nowy silnik będzie miał 100 KM
A co jest nie tak z 0.9TCe? To całkiem dobry silnik jest
Oprócz silnika 1.3 TCE pojawi się 3 cylindrowa odmiana tego samego silnika - 1.0 TCE, oba silniki są spokrewnione z wolnossącym silnikiem 1,0 Sce.
Prawdopodobnie w tym roku 1,0 Tce zastąpi 0,9 Tce (dzięki Bogu ) Nowy silnik będzie miał 100 KM
To jest potwierdzone info? Masz jakieś żródło? Bo sam byłem ciekaw co się stanie z 0,9.
generalnie 1,0 tCe pewnie dostanie filtr czastek stałych :/
A czemu sie tak boisz tego filtru? Przeciez benzyna to całkowicie inna temp spalin i tam taki filtr wg. mnie powinien dłużej wytrzymać niż w diesleach.
Zobaczymy jak będzie. Wypalanie filtra wymaga też odpowiedniego ciśnienia (dmuchania). Czyli zdrowa będzie jazda w trasie. Zapewne typowa miejska na krótkich dystansach niekoniecznie. Zapewne będzie też sprzężony z innymi eco - wynalazkami.
I jeśli tak to może lepiej wybrac diesla jako silnik prostszy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum