Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Duster 4x2 TCe 1.2 z przyczepą kempingową o DMC 1200 kg
Autor Wiadomość
SVENSON 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: TCe 90 LPG
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Maj 2017
Posty: 279
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-12-26, 23:38   

jak by nie było jest te 90 koni i 140 Nm przy 2250 obr/min :lol: .

naprawdę mam nadzieje , ze na moje potrzeby da rade .

Tak poza tym jest tu ktoś kto ciąga jakąś budkę ?
_________________
Dacia Logan II MCV Facelifting 0.9 TCe LPG 90 KM
 
damiaszek 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2015
Posty: 545
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-01-03, 09:21   

W zeszłym roku przeciągnąłem swoją budkę (~800kg) przez Słowację, Węgry, Chorwację, Bośnię, Czarnogórę. Górek nie brakowało - Duster dał radę i w górach nie odstawał od Toyoty PROACE 177KM ciągnącej 1500kg, a na części nieasfaltowanych dróg w górach nawet lepiej dawał sobie radę ;)
_________________
Duster 4x4 1.6 średnia z już ponad 180000 km ;)
Focus 1.6 TDCI średnia z ponad 125kkm
Ostatnio zmieniony przez damiaszek 2019-01-03, 09:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
szewczyk 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2 TCe
Wersja: Laureate
Dołączył: 10 Maj 2017
Posty: 21
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-01-17, 22:10   

SVENSON, nie znam silnika TCE 90 (z przyczepą), ale jego parametry i podane przez Ciebie masy powinny w zupełności wystarczyć.

Jeździłem m. in. zestawem Astra: 1.4 MPI 82 KM (moment: tylko 113 Nm) + przyczepa DMC 950 kg (dopuszczalne max. dla auta).
Absolutnie żadnych problemów: autostradą do Włoch 80-90 km/h oraz zwykłymi drogami przez Dolomity.


Zrobiłem z różnymi przyczepami kilkadziesiąt tysięcy kilometrów i moje spostrzeżenie jest takie, że stabilność jazdy zestawu w dużym stopniu zależy od zawieszenia przyczepy (przestrzegając max., dozwolonych mas).

Niektóre budki zaczynają myszkować już powyżej 80 km/h, a niektóre dopiero pow. 100.

Oczywiście bezpieczeństwo poprawia cięższy samochód i stabilizator, ale to już inna sprawa.

I pamiętaj o wieku opon w przyczepie i głębokości bieżnika!

Pozdrawiam - "Dratewka"
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne