Co do kasowania pomarańczowego klucz do przeglądu, to w dusterze 2018 niestety kombinacja z gazem i hamulcem nie działa jedynie chyba serwis i przegląd
Przy włączonym zapłonie, ale wyłączonym silniku wybierz na wyświetlaczu pozycję okres do wymiany/przeglądu. Przytrzymaj przycisk "w dół" po prawej stronie kierownicy, żeby wejść do funkcji a następnie przytrzymaj ponownie długo żeby wyzerować licznik (odlicza od teraz w zależności jak ma wpisany komputer rok lub 2 oraz 20 lub 30 tys km)
Żadne cykanie przycisków na kierownicy ani kombinacje z hamulcem nie działają. Serwis życzy sobie 400 PLN za podłączenie komputera i wysłanie adnotacji do bazy że przegląd jest zrobiony.
Żadne cykanie przycisków na kierownicy ani kombinacje z hamulcem nie działają. Serwis życzy sobie 400 PLN za podłączenie komputera i wysłanie adnotacji do bazy że przegląd jest zrobiony.
Jest jeszcze jakaś możliwość?
Powyżej masz link do tematu w której jest opisana procedura. Na pewno działa- sprawdzone. Nie pisz więc że żadna kombinacja przycisków nie działa.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3620 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-09-25, 08:46
Być może w Twoim działa , a potem producent to zmienił. Ty masz z początku roku czyli rok modelowy 2018 a on może mieć późniejszy 2019.
Sądzisz że brytole którzy swoim forum kombinują z Pyren dt4all itp. nie wpadli by na to zanim nie odwiedzili ASO lżejsi o 120 GBP albo w niezależnym warsztacie z CLIP 50 GBP?
Być może w Twoim działa , a potem producent to zmienił. Ty masz z początku roku czyli rok modelowy 2018 a on może mieć późniejszy 2019.
Sądzisz że brytole którzy swoim forum kombinują z Pyren dt4all itp. nie wpadli by na to zanim nie odwiedzili ASO lżejsi o 120 GBP albo w niezależnym warsztacie z CLIP 50 GBP?
Mój egzemplarz jest z września 2018 więc nie z początku roku. Poza tym mam info od jednego z serwisantów że we wszystkich Dusterach do tej pory się da. Oczywiście nie jestem w stanie tego zweryfikować ale dlaczego miałbym nie wierzyć skoro do niedawna na forum twierdzono że w żadnym nowym Dusterze się nie da a jednak można?
Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe B4DB400
Rocznik: XII 2017
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 24 razy Dołączył: 26 Sty 2018 Posty: 895 Skąd: EL
Wysłany: 2019-11-25, 20:18
Wreszcie pojawiła się ikonka klucza serwisowego. Dlatego mogłem wypróbować metody kolegów na jej usunięcie.
1. Sposób @eplusa z podnoszeniem maski - nie działa
2. Sposób z instrukcji obsługi - nie działa
3. Sposób @jas-pika z tańcen na dwóch pedałach - nie działa
2. sposób jest dziwnie opisany. Mam przytrzymać przycisk 10 sek aż info będzie świecić ciągle. U mnie świeci ciągle, a po przytrzymaniu wciśniętego przycisku kluczyk serwisowy znika w ciągu 4 sek. Ale po ponowym wył i wł klucza w stacyjce, kluczyk serwisowy dalej radośnie świeci i gaśnie po kilku sek kiedy mu się chce. Odniosłem wrażenie że 3 metody jego usunięcia nie zrobiły na nim żadnego wrażenia. Czy coś robię nie tak?
Witam po przerwie na forum. Od roku mam nowego Dustera (maj 2019). Teraz w maju zapaliła mi się kontrolka serwisowa (po 15000 km). Jak odbierałem Dustera w salonie powiedziano mi, że 1 przegląd po 2 latach. W warunkach gwarancji są dwie opcje : 1. normalne użytkowanie - co dwa lata i 2. szczególne użytkowanie (np. taksówka) - co 1 rok. Ja użytkuje normalnie. Co zrobić ? Skasować tą kontrolkę ? Czy jechać do serwisu ? Czy ewentualnie przeprogramować odstep serwisu ?
Ostatnio zmieniony przez ppart 2020-06-07, 16:46, w całości zmieniany 1 raz
30 tys. km / 2 lata to interwały maksymalne - i bez względu na ich wymiar bezwzględny zawsze podlegały skróceniu o połowę w przypadku eksploatacji w warunkach trudnych:
- co najmniej 50% przejazdów odbywa się ze średnią prędkością poniżej 30 km/h;
- co najmniej 50% czasu na biegu jałowym;
- co najmniej 30% przebiegu realizowane jest z przyczepą o wadze powyżej 500 kg;
- ponad 5000 km/rok przy temperaturze otoczenia powyżej 30°C lub poniżej -15°C;
- ponad 3000 km/rok przy stosowaniu olejów silnikowych lub paliwa niezgodnego z zaleceniami producenta;
- ponad 1000 km/rok w środowisku o dużym zapyleniu (drogi gruntowe, budowy itp).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2020-06-07, 16:50, w całości zmieniany 1 raz
Nie jeżdżę po drogach gruntowych, ani na biegu jałowym. Temperatury też nie były za niskie zimą. Chyba jest żle ustawiony komputer. Bo jakiś czas wcześniej wyświetlały się komunikaty o zbliżającym się przeglądzie ? Ja je ignorowałem.
Ostatnio zmieniony przez ppart 2020-06-07, 17:04, w całości zmieniany 1 raz
OK. Sprawdziłem teraz dokładnie przebieg - 13500 km. Lampka przeglądu włączyła się dokładnie po 12 miesiącach od odbioru samochodu z salonu. W instrukcji napisali, że wymiana oleju po 30 tys. niezależnie od warunków eksploatacji. Przeglądy co dwa lata. Przy świecącej się kontrolce nie można zmienić odstępów przeglądów, ani jej zresetować, nie ma takiej opcji. Muszę chyba jednak jechać do tego serwisu.
Ostatnio zmieniony przez ppart 2020-06-07, 17:41, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Dacia
Model: Logan MCV, był Logan
Silnik: 1.0 SCe, 1.6 MPI
Rocznik: 2018, 2005
Wersja: Open Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Maj 2018 Posty: 105 Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2020-06-09, 19:27
telecaster1951 napisał/a:
ppart napisał/a:
Przeglądy co dwa lata.
A nie przypadkiem wymiana oleju co dwa lata a przegląd mały co roku?
Też byłem zdziwiony, ale z tego co pisali użytkownicy "najnowszych" aut, zmieniło się to ok. połowy 2019 r. - zwiększyli czas pomiędzy przeglądami i wymianą oleju.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum