Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 50 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1825 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2021-07-06, 20:09
Sprecyzuj swoje pytanie. Rozumiem że po odkręceniu, korka od zbiorniczka wyrównawczego, dając gazu płym się Tobie nie przelewa przez zbiorniczek wyrównawczy ?
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 50 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1825 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2021-07-06, 22:05
Ale masz jakieś objawy świadczące o źle działającym układzie chłodzenia czy tylko patrzysz na brak syknięcia po otwarciu zbiorniczka wyrównawczego? Według mnie skoro auto jeździ bez problemu, silnik ma moc, nie kopci, nie ubywa płynu. Motor trzyma normalną temperaturę pracy - nie grzeje się, to nie ma co szukać dziury w całym. Posiadasz może interfejs na złącze OBDII? Jak tak to podłącz i za pomocą aplikacji na smartfona ( np Torque lite) sprawdź jaka temperaturę osiąga silnik oraz pozostałe parametry pracy silnika
Dzięki za info. Na razie nic się nie dzieje oprócz braku "psyknięcia" z pod korka.
"Psyknięcie" gorącego płynu to norma.
Jeszcze sprawdź sobie ręką gumowe węże układu chłodzenia czy są ciepłe czy gorące czy zimne... wtedy będziesz wiedział jak jest... tylko uważaj zaraz po tej jeździe by nie poparzyć ręce, temperatura płynu chłodzącego wynosi wg normy blisko 90-95 st.C..
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Jeśli silnik by się przegrzewał albo nie dogrzewał to wtedy termostat jest do wymiany...
Wymiana jest banalnie prosta i każdy by to pod chmurką zrobił...
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum