lpg farbyczne ? jeżeli tak korekty mapy idą po OBD i trzeba trochę pojeździć żeby to się dograło
no chyba że korekta krótko/ długo terminowa na pb/lpg taka sama
trzeba też pamiętać że na rynku gazowym panuje wolna amerkanka i można trafić gazik o 30% większej kaloryczności albo lipe.
Marka: Renault
Model: Koleos II
Silnik: 2.0 dci
Rocznik: 2019 Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Kwi 2020 Posty: 122 Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2022-07-08, 08:48
MarekZawadzki napisał/a:
Panowie, aktualizacja w sprawie hamowni dla silnika 1.5 dCi z AdBlue. Ci, którzy wątpili w poprzedni wykres wskazujący na ponad 300 Nm w seryjnym silniku mieli racje. Nie wiem z czego dokładnie wynikał ten błąd, ale poniżej prawidłowe (bo sprawdzane dwukrotnie) wykresy dla silnika bez ingerencji i dla silnika z powerboxem VTech.
Po powerboxie moc urosła z 112 KM do 129 KM, moment obrotowy z 250 Nm do 275 Nm,
Różnica jest bardzo odczuwalna.
Pozdrawiam
Ładnie. Tylko czemu maks moment jest tak wysoko? Ja mam maks moment przy ok. 2300 obr/min
Panowie, aktualizacja w sprawie hamowni dla silnika 1.5 dCi z AdBlue. Ci, którzy wątpili w poprzedni wykres wskazujący na ponad 300 Nm w seryjnym silniku mieli racje. Nie wiem z czego dokładnie wynikał ten błąd, ale poniżej prawidłowe (bo sprawdzane dwukrotnie) wykresy dla silnika bez ingerencji i dla silnika z powerboxem VTech.
Po powerboxie moc urosła z 112 KM do 129 KM, moment obrotowy z 250 Nm do 275 Nm,
Różnica jest bardzo odczuwalna.
Pozdrawiam
Jaki masz box zastosowany? Tylko zmiana dawki paliwa, czy również inne parametry są zmieniane? (Podłączasz się w jednym punkcie czy np w trzech)
MarekZawadzki, podpinasz go pod czujnik ciśnienia paliwa, map sensor i czujnik obrotów. Moc fajnie urosła, moment myślałem że jednak będzie trochę wyższy, chociaż i tak jest lepiej w całym zakresie obrotów.
ciekawe na jakim ciśnieniu paliwa pracuje pompa , wiecie ? ;)
Na pewno nie wiecie . Nie zdziwcie się kiedy powie papa . Tak samo turbosprężarka może powiedzieć papa ale ona jest tańsza w wymianie więc mniejszy ból. Pomijam wykres i przyrost momentu od 2400obr/min
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum