route2000, pogrzebałem trochę i nie znalazłem nic, co by bruździło w papierach (jednak nie twierdzę, że nic takiego nie ma).
ALE! Znalazłem jeszcze jedną, chyba nawet lepszą, metodę modyfikacji świateł w Lodgy.
I teraz robimy tak:
STOPy puszczamy na dedykowane żarówki P21W (tam gdzie zwykle mamy przeciwmgłowe).
Mijania zostają na żarniku 5W w żarówce P5/21W
Przecimgłowe podłączamy do żarnika 21W w żarówce P5/21W.
Efekt? Tylne stopy są odseparowane od świateł mijania (co jest moim celem), mamy dwa światła przeciwmgłowe (symetryczne).
Tak samo to działa w Fiacie Fiorino i Peugeot Bipper (czy jak on się tam zwie). I przyznam, że podoba mi się to bardziej niż moje obecne rozwiązanie (a na pewno jest czystsze elektrycznie).
Dam znać jak mi się to uda ogarnąć.
Jedna rzecz, której nie znalazłem, to jak sobie radzą żarówki P5/21W kiedy oba żarniki się świecą (czy się nie ugotują, ale wydaje się, że nie jeśli mamy tam mijania i stopy, które mogą razem dość długo świecić jak stoimy w korkach).
Co do świateł, to obecnie mam wszystko zrobione jak w poprzednim poście, auto przeszło przegląd. Powrót do "oryginału" to przekładka 2 kabelków we wtyczce do światła (mało inwazyjne).
Natomiast dołożyłem jeszcze podgrzewanie foteli, 2 stopniowe, przełączniki obok lewarka (łatwo dostępne i widoczne, a jednak nie natarczywe). Super przyjemna robota, fotele się rozbiera bardzo łatwo, zasilanie ze skrzynki bezpieczników + przekaźnik rozłączający po wyłączeniu zapłonu podpięty do zapalniczki (ona traci zasilanie po wyłączeniu kluczyka).
Niestety nie mam fotek, jakoś robota ruszyła i nie myślałem, żeby coś udokumentować bardziej...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum