A to co u mnie jest ruchome to wg rys. 20 czy 4 i czy to jest nitowane do belki czy do zderzaka?
To jest nad tą kierownicą powietrza w kierunku na halogen.
A te kierownice powietrza do czego są montowane bo w tej instrukcji w ogóle ich nie widać?
Ostatnio zmieniony przez malygabrys 2017-10-28, 15:00, w całości zmieniany 1 raz
No i posypała mi się MCV. Padł pasek rozrządu - stracił 3 zęby. Mechanik stwierdził klepnięcie 3 zaworów ssących i głowica poszła do specjalisty do naprawy. Kurde a miałem za miesiąc wymieniać pasek ( dobiłby do 90 tys. km) a tu dupa. Koszty wstępnie szacowane na 1500,- zobaczymy co wyjdzie.
Przebieg na dzień wczorajszy to ponad 237 tys. km w tym prawie 120 tys. na LPG, i jeszcze 80% przebiegu z przyczepką i bagażnikiem sprzętu. Mechanik stwierdził że powinienem skrócić przebieg do wymiany rozrządu do 70 - 75 tys. km ze względu na użytkowanie - ale to już musztarda po obiedzie.
Napiszę podsumowanie jak autko wróci pod dom.
No i posypała mi się MCV. Padł pasek rozrządu - stracił 3 zęby. Mechanik stwierdził klepnięcie 3 zaworów ssących i głowica poszła do specjalisty do naprawy. Kurde a miałem za miesiąc wymieniać pasek ( dobiłby do 90 tys. km) a tu dupa. Koszty wstępnie szacowane na 1500,- zobaczymy co wyjdzie.
Przebieg na dzień wczorajszy to ponad 237 tys. km w tym prawie 120 tys. na LPG, i jeszcze 80% przebiegu z przyczepką i bagażnikiem sprzętu. Mechanik stwierdził że powinienem skrócić przebieg do wymiany rozrządu do 70 - 75 tys. km ze względu na użytkowanie - ale to już musztarda po obiedzie.
Napiszę podsumowanie jak autko wróci pod dom.
Ja wymieniłem pierwszy pasek od zakupu w ASO Renault (w Espace-ie) fakt kosztowało ale gwarancja była na 120 tyś. I jakiś czas temu znowu wymieniłem i się nie spinam lub żyję w nieświadomości ;) . Czy lepiej dwa razy u druciarza wymieniać czy raz w ASO - tu co do ceny też idzie pogadać? Nie wiem :) Chyba, że samemu? Z drugiej strony pasek u Ciebie jest tylko lub aż :) na 90 tyś?
pzdr
edit: no i faktycznie max 5 lat się użytkuje inaczej nie na kilometry tylko na lata trzeba wymieniać
Ostatnio zmieniony przez Frost 2020-05-14, 05:53, w całości zmieniany 1 raz
No i pierwszy raz auto nie dowiozło mnie do domu Wracając z moich Gór Sowich w niedzielę na esce padł alternator a do domu jeszcze 200 km. Na aku dało się jeszcze przejechać około 100 km, potem już niestety laweta - na szczęście z polisy asistance.
Koszt naprawy u mechanika w sumie drobny bo 440pln, ale nerwów
I w poniedziałek pojechaliśmy odebrać nowego.
DASTER III już na podwórku
Wersja EXTREME z LPG w kolorze zielony cedar.
Do zobaczenia na drodze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum