Te czarne całkiem fajne, no ale z prawie nówki wyłupać dwa ślepia i wcisnć za 6stów te czarne, to trochę szkoda kasy. Może kiedyś...
Na taką zmianę to prędzej bym się zdecydował, jak by mi kto jedno oko wyłupił (oby nigdy wcale), wtedy kasy by nie było tak żal....
Marka: Citroen
Model: Xsara Picasso
Silnik: 1,6 benz 110kM
Rocznik: 2007
Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 68 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-09, 20:00
Dziękuję za linki - nie trafiłem na nie. Niemniej chciałbym kontynuować ten temat, który zmodyfikowałem na tuning OPTYCZNY - NIE mechaniczny (bo w podanych wyżej linkach jest głównie o tym jak podrasować moc silników). Fajnie by było gdyby w odrębnym miejscu na forum można byłoby się podzielić pomysłami na podpicowanie estetyczne naszych Dacii.
I mam następujące pytanie: czy jest sens picować Dacie - w moim przypadku MCV - czy są to projekty na tyle skończone, że bronią się takie jakimi są - bez konieczności dodawania elementów tuningowych?
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-03-06, 02:37, w całości zmieniany 3 razy
Wracając do tematu świateł z ringami świetlnymi - czy ktoś ma jakieś informacje/dośiwadczenia o trwałości tych elementów - bo obawiam się że po przepaleniu ich raczej wymienić tego samodzielnie się nie da
Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 345 Skąd: Częstochowa, Polska
Wysłany: 2010-04-10, 14:18
Twoje obawy mogą być uzasadnione, bo znajomi, którzy mają np. BMW z akcesoryjnymi ringami (nie tymi fabrycznymi), zakładają je wyłącznie na jakieś spoty, szczególne okazje. Jeżeli producentem jest jakiś fabrykant no-name, z trwałością może być naprawdę różnie.
Inna sprawa z legalnością... Brak homologacji może być problematyczny nie tylko ze względów na przegląd czy kontrolę drogową, ale przede wszystkim takie światła mogą oślepiać ludzi.
Był czas, kiedy chciałem coś takiego skombinować do Polonii, ale na szczęście zmądrzałem i stwierdziłem, że najlepiej trzymać ją w stanie original :) a jeśli już zmiany, to takie, które można cofnąć.
Akcesoriów do Dacii (takich tuningowych) jest jeszcze mało, ale uważam, że warto kombinować. Jakieś spoilery czy nakładki dobrane ze smakiem mogą naprawdę sporo dać linii pojazdu. Ile dobrego wnoszą już alufelgi :)
Marka: Citroen
Model: Xsara Picasso
Silnik: 1,6 benz 110kM
Rocznik: 2007
Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 68 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-10, 14:50
Skoro istnieje tzw "pakiet SUV" do Sandero, to bardzo mnie ciekawi czy istnieje taki fabryczny pakiet SUV dla Logana i MCV? Jak sobie sobaczycie w tym linku...
czy jest sens picować Dacie - w moim przypadku MCV - czy są to projekty na tyle skończone, że bronią się takie jakimi są - bez konieczności dodawania elementów tuningowych?
Przecież to zależy od własnego gustu - musisz więc to ocenić sam...
...Ale np ja mogę odpowiedzieć za siebie: że pod względem wyglądu są to dla mnie jak najbardziej "projekty skończone" (ale pod względem praktyczności dodałbym chętnie kilka plastikowych osłon tu i tam oraz zrezygnował z lakierowania na zderzaku).
Akurat zamek bagażnika można sobie zrobić, bo istniały (-ją?) takie wersje MCV-ek i części są dostępne (przynajmniej teoretycznie, jako pozycje w cenniku części zamiennych...).
Marka: Citroen
Model: Xsara Picasso
Silnik: 1,6 benz 110kM
Rocznik: 2007
Dołączył: 02 Kwi 2010 Posty: 68 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-20, 10:47
Dzięki za linki - całkiem fajne te spoilery. Ciekawi mnie jedna sprawa: czy założenie listw bocznych obniża prześwit Loganki i czy nie powstaje zagrożenie ich uszkodzenia gdy wjedzie się samochodem na podnośnik. Czy ktoś ospoilerował w ten sposób swoją Logankę i czy macie w tej sprawie jakieś doświadczenia?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum