na 100% jestes zdecydowany wydać 5 tys ? jeżeli tak, to nie ma na co czekać, tylko brać te 4 wtryski, używany komputer jakiś i robić program.
Tylko na 100% upewnij się, czy nie będzie żadnych problemów z przełożeniem komputera. Bo kupisz części, a okaże się, że jednak do 68 konnego nie podłączy się kompa ze 100 konnego z jakiegoś nieznanego powodu..
no wyslalem zapytanie w tej sprawie. czekam na odpowiedzi. co prawda pytalem ws. 85 konnego.
EDIT: no to dostałem odpowiedzi, że nie opłacalne, że chiptuning proponują, lub że wykonają na dotychczasowych fabrycznych... nie ma już sił normalnie nikt nie chce podjąc się takiego tuningu. i oczywiście pytania w stylu po co chce zmieniać sterownik... masakra ... widać że jak sam osobiście nie zajmiesz się tuningiem to nic z tego nie będzie...
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Ostatnio zmieniony przez jjmalin 2011-01-10, 12:55, w całości zmieniany 1 raz
Compsport nie robi takich takich samochodów, Dynosoft chce tuningowac ale bez wymiany wtryskiwaczy bo nie widzą takiego powodu. Doszło do tego jeszcze Chojnacki Motor sport ( tez propozycja chipa ), Godula Motor ( też się dziwił po co chce wtryski wymieniać, chip ), V-tech ( tylko chip )
około 100 KM i około 230 / 240 Nm. nowe wtryski to okolice 600 zeta za sztuke ( 2400 komplet ) chyba że będę miał coś z pewnego źródła lub regenerowane. komp około 400 zeta z lat 2008-2010, plus jeszcze robocizna
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4274 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-13, 23:02
Znajomi juz maja ubaw ... jednak mnie bardziej wkurzała mała, chuda, czarna rura wystajaca z masywnego zderzaka. To wciecie na wydech w zderzaku az sie prosiło o koncowke. Oryginalna koncówke oferowana przez Reanault nie jest mniejsza
Oj, ja raczej myślałem o czymś skromniejszym - tzn. podniesienie mocy do 84KM (w Alejach Jerozolimskich w Wawie mi dealer proponował takie rozwiązanie)
A zmiany wtrysków, skrzyń biegów i innych zostawiam miłośnikom tuningu
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4274 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-11, 21:31
Ammianus napisał/a:
Oj, ja raczej myślałem o czymś skromniejszym - tzn. podniesienie mocy do 84KM (w Alejach Jerozolimskich w Wawie mi dealer proponował takie rozwiązanie)
A zmiany wtrysków, skrzyń biegów i innych zostawiam miłośnikom tuningu
W REAGROUP Renault Warszawa ? Moze Puławska tez to robi bez zabierania gwarancji ?
właśnie niestety nie wypaliło finanswo jak planowałem. ale oferta z Łazisk jak najbardziej kusząca... biorą 2000 zeta z gwarancją 2 lata plus test chipu w Niemczech. Wyciągają z 68 KM około 90 KM plus 220 Nm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum