Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Gaśnie na zimnym!!!
Autor Wiadomość
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-02, 14:31   

do usunięcia
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-03-02, 21:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
krakry1 


Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1889
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2014-03-02, 14:59   

Karenzo napisał/a:
Pełne gratulacje Kratylos znowu popisałeś się prostactwem...
Co to za język? Kolego daruj sobie takie wypowiedzi ... bo właśnie one, pachną tym co zarzucasz Kratylos'owi. Chciałem przeczytać dalej Twój post ... ale po tym zdaniu zrezygnowałem. :evil:
 
Kratylos
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-02, 16:38   

Ostatnio zmieniony przez Kratylos 2014-03-02, 16:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
Kratylos
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-02, 16:46   

 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-02, 17:22   

Kratylos napisał/a:


tak zgadzam sie, ale wiem ze nie bedze to zdanie popularne na forum... bo jak ktos juz dolozyl lpg do benzyny bedze rękoma i nogami bronił swojego wyboru :lol:


Bez przesady, każdy czasem broni swego ;-) Z drugiej strony jak w którymś poście Zauważyłeś ponadprzeciętny optymizm i wychwalanie daci przez nowych użytkowników, szczególnie nowych salonowych sztuk. Kierowca się cieszy jak kupi i jak sprzeda. Też na początku bezkrytycznie podchodziłem do samchodów marki Dacia. Choć np. Logana MCV uważałem za brzydala. Później przyszła refleksja, logan MCV mnie przekonał do siebie, z używanych zaś z nowych kibicuje wciąż dusterkowi. Resztę modeli na dzień dzisiejszy według mnie jest nie wartych swej ceny i wciąż zbyt słabo wykończonych. Przy okazji wątku o LPG wychodzą problemy z tymi instalacjami częstsze niż w silnikach 1.5 dci.
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2014-03-02, 17:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
48piotr 


Marka: Dacia
Model: DUSTER 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Duster
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 733
Skąd: Puławy
Wysłany: 2014-03-02, 18:55   

Jest w mojej okolicy firma zajmująca się instalacją LPG od 16-17 lat.
LPG fabryczne od roku-dwu..?
Doświadczenie ,praktyka,umiejętności,rzetelność ......
LPG mam od 15 lat i 15 lat jestem zadowolony.
 
eastcowboy 


Marka: *
Model: *
Silnik: *
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 336
Skąd: ABCD
Wysłany: 2014-03-02, 19:47   

48piotr napisał/a:

LPG fabryczne od roku-dwu..?


http://www.daciagroup.com...de-vehicule-gpl
 
mcvBL 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV BL
Silnik: 1,6
Rocznik: 2011
Wersja: BlackLine 7 os.
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2014-03-10, 18:22   

Dobra wymienione dziś Przewody WN i ..... Troche lepiej zapala, lepiej silniczek chodzi ale dalej gaśnie na zimnym , dziś odstawiłem auto do warsztatu juro od rana regulacja zaworów .... zobaczymy na 99% to zawory.
 
mcvBL 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV BL
Silnik: 1,6
Rocznik: 2011
Wersja: BlackLine 7 os.
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 131
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 2014-03-11, 17:33   

ZROBIONE Diagnoza zawory ciasne jak cholera. naprawa zakonczona sukcesem
 
zbinek15 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Ambiance 7 os.
Dołączył: 08 Wrz 2014
Posty: 9
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2015-09-16, 05:49   

Potwierdzam. Miałem takie same objawy - gaśnięcie na zimnym, przy dojeżdzaniu do świateł, itp. Wczoraj wyregulowane zawory (podobno bardzo "ciasno" było) i jak ręką odjął. Na wyższych obrotach też inna kultura pracy i jakby mocy więcej :)
LPG od 30 000 km.
Co ile km powinno się te zawory sprawdzać? czy dopiero jak wystąpią "objawy"?

Pozdrawiam
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3715
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-09-16, 07:42   

Zawory przy LPG powinno się regulować co 20-30 tys. km. ;-)
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
dacia 


Marka: dacia
Model: dacia
Silnik: 1,5
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 386
Skąd: Polska
Wysłany: 2015-09-17, 20:07   

a jak ma się fabryczna instalacja do regulacji? Jak kupowałem to ponoć 120 tys i dopiero regulacja ....szkoda ,że na papierze tego nie wziąłem
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne